Więcej szczegółów o custom publishing.
Custom publishing jest to narzędzie marketingowe opierające się na wydawaniu różnych biuletynów. Jest to technika całościowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale częstokroć firmy decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej.
Custom publishing konkretniej
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do publikacji typu custom publishing zaliczają się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi,
- książki,
Custom publishing – zalety
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- pozyskiwanie nowych kontraktów,
- budowanie lojalności,
- budowanie i zwiększanie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Dane teleadresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]