Przed firmami, które zamierzają poprowadzić event promocyjny lub wybierają się na targi, nieraz stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Powinien on przecież nie tylko przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale też być na tyle funkcjonalny, by codziennie go wykorzystywali i dzięki temu utrwalali więź z marką. Artykułem tego typu jest m.in. torba z nadrukiem.
Torby z własnym logo – rodzaje
Sprawdzając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych nie trudno zauważyć, że pod hasłem “torba” pojawia się kilka produktów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bardzo praktyczny i bodajże najpopularniejszy gadżet promocyjny. Nadruk logotypu bądź nazwy akcji na płóciennych, bawełnianych oraz jutowych torbach na ramię po prostu bardzo dobrze wygląda, a zarazem jest dostatecznie trwały, żeby długo zachować się na tkaninie. Dodatkową zaletą tych toreb jest ich cena. Zależnie od rodzaju torby i nakładu zamówienia, koszt najczęściej rozpoczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Nadruki wykonuje się także na torbach sportowych, podróżnych bądź na notebooka. Są to gadżety, które docenią np. organizatorzy dużych sympozjów oraz pokazów. Oczywiście, koszt produktów tego typu i wykonania druku na nich jest już zdecydowanie wyższy – osiąga kilkadziesiąt złotych.
Gdzie opłaca się złożyć zamówienie na torby z własnym nadrukiem?
Agencje organizujące działania promocyjne najczęściej zlecają jednoczesne wykonanie wielu typów gadżetów. Powinny więc nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze co najmniej kilkadziesiąt innych artykułów promocyjnych do zadruku. Równocześnie z torbami z logo firmy warto zdecydować się np. na nadruk na plecakach typu worek, zagłówkach bądź innych praktycznych produktach z tkaniny lub uzupełnić zlecenie o typowe gadżety reklamowe, jak ołówki, smycze oraz długopisy, które ciągle cieszą się popularnością wśród klientów.