Reklama i marketing Usługi Witryny www

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Więcej informacji o tym, jak zatrudnić firmę SEO.

Kiedy masz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno po czasie zastanawiasz się, co zrobić, żeby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste przecież, iż w dzisiejszych czasach widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, bo to właśnie tu duża cześć klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć dobrą firmę SEO? Warto wsłuchać się w wskazówki ekspertów.

Jak wybrać dobrą agencję SEO? Google nakręciło o tym film

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i bezustannie rozkwita praktycznie wyłącznie za dzięki Google. Mimo występowania innych opcji, jak m.in. Yandex, Bing bądź Yahoo, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto chce być widocznym w sieci, musi zapracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest silna, zazwyczaj jest to nieosiągalne bez doradztwa zawodowców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest nowością, i udostępniło krótki kurs, jak rozpoznać solidną firmę SEO.

Czym zdaniem Google charakteryzuje się rzetelna firma SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, klarownie naświetla, jak poznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:

  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych wdrożeń, przykładowo poprzez comiesięczne raporty i permanentny dostęp do statystyk strony,
  • zdolność oceny czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto jest jego główną konkurencją.

Pracownica firmy Google podkreśla również, że solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą odczuwalne efekty zazwyczaj po paru miesiącach pracy.