Co powinieneś wiedzieć o agencji PR Kraków?
Kiedy prowadzi się firmę, niezależnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy sprzedażą, działania reklamowe powinny stanowić istotny element budowania jej rozpoznawalności. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na utworzenie i opłacanie własnych działów ds. marketingu, natomiast mniejsze firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa – grupa profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja marketingowa to grupa twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie ekspertów świetnie orientujących się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w internecie (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, koperty oraz papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż zostanie ono poprawnie zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – stoisk targowych, ulotek, billboardów lub kalendarzy. Agencja reklamowa pomoże także stworzyć atrakcyjne, unikatowe teksty na stronę www zamawiającego, a także zaplanuje strategię kontaktów z klientami poprzez modne portale, jak np. Facebook, Twitter lub Instagram.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie posiadają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie działu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w przygotowaniu sympozjów, spotkań z klientami czy targów wymagających na ogół drobiazgowego planowania, takie obowiązki można zlecić agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające budowę zgranego oraz niezawodnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie programu kursów albo zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do obszernego zespołu kompetentnych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich działań promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy oraz integralnością kampanii.
Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]